Underbart !<3

Fyfan vad jag mår bra av det här vädret..
Helt otroligt underbart alltså !<3
Tredje långa promenaden för dagen är avklarad, och både jag , min vovve & min mamma njöt som tokar nu sista promenixen =)
Fan vad gött det kändes att dra på sig solbrillorna & knalla iväg :)
Ligger just nu i sängen och lyssnar på Uncle Kracker - Follow me och njuter :)
Känner mig jävla duktig idag :D
Nu tror jag det får bli en dusch, göra sig iordning, vänta på käk och sen dra till Karlskoga :D
AdioS AmigoS!=)

Kommentarer
Postat av: Persson;)

Det är så de ska va ligga och njuta av livet med lite goig musik ! :D sen kanske en öl om de e lördag eller nått :P

2010-03-09 @ 12:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0