Love oh love..

... I gotta tell you how i feel about you!

Älskar den låten !:) haha... Så jävla skön text & dialekt :D


Jaa, här sitter jag och ugglar vid datorn en sån här fin dag..

Men det är för att jag väntar på ett samtal från doktorn, och min mobil dör om jag pratar i den om den inte laddar..
Cpmobil.. för den är fullladdad, men stendör ..:(  That´s life !:)

Men efter Farbror/Tant doktor har ringt, så ska jag ut och sooooola...., om de inte blir så att jag ska dit idag iofersig :P

Nä, precis när jags krev nu så ringde dom.. Ska inte dit förrens den 8 Juli 10:30 (Skriver upp de där för att själv komma ihåg) ;P  namnet borde jag komma ihåg eftersmo det var samma som min älskade mamma heter !:)<3


Fan vad livet flyter.. Nu kom min favoritlåt på radion också ;)

Nä, nu ska jag ut och sola och läsa "Berts bekännelser" haha :)


AdioS AmigoS!=)

Kommentarer
Postat av: Sessan

naaaw taaack ^^ hihi

2010-06-23 @ 15:02:58
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0