If today was your last day ...

..And tomorrow was too late




Har gått och märkt att jag är en jävligt dålig blogguppdaterare :P
Ingen läser väl bloggen iallafall, men ändå :)
Vad ska man säga ?:)
Livet rullar på som vanligt, Stefan har gått och fått jobb han också ;P Som han faktiskt är på just nu :)
Och jag ska om ja inte lyckas skaffa praktik eller jobb börja på Eductus i Karlskoga..
Jättenödvändigt tycker ju jag ( NOT ) eftersom jag rätt nyligen gått communicare i Degerfors, och det är i stort sett samma grej... Enda skillnaden egentligen som jag kan se är att jag får betala buss framochtillbaks varje dag typ...
Spottar på Svenska systemet !
Jaja, får väl börja ringa runt och försöka fixa praktik nu :) För jobb som det ser ut nu är ju bara att fetglömma..
Finns ju inga jobb att få !
Jag har verkligen inget emot utvecklingsstörda osv, för det är människor i behov av stöd jag vill jobba med !
Men det verkar som att man måste vara född med en utvecklingsskada, eller cp-skada för att få hjälp av arbetsförmedlingen på RIKTIGT!
Blir så trött...
Skit samma!
Sitter just för tillfället och väntar på mat, hamburgare i bröd ! Mmm, i love my mum !:)<3
Efter det ska jag ta mammas cykel och fräsa upp till Coop för att möta upp Persson, sen vidare hem till henne på en kopp kaffe :D
Sen blir det hem igen och softa lite :)
Och hoppas att älskling hör av sig snart, för nu vill jag veta hur det gick för honom på jobbet ju :D
Nää, nu svälter jag ihjäl snart .. :P
AdioS Amigos!
Btw, Dagens fail står Ida Persson för
"Måste man alltid blinka av till höger i en rondell" ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh ! det behövde du ju inte skriva :D är du säker på att det är ingen som läser din blogg Haha :D? kanske inte märks hur många det är som läser eftersom ingen kommenterar :P

2010-06-08 @ 17:11:38
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0