Putte i parken...

Och OJ vad glad jag är att jag inte är där .. :)

Regnigt, lerigt, kallt & jävligt...

Nä.. Jag tycker synd om alla rackare som campar iallafall ..:(

Tycker synd om min älskling också som jobbar där borta i regnet & rusket :(

jaja, han kommer ju hem inatt någongång till värmen !:)

Och jag själv då ? Jo, igår när Stefan jobbade på PIP så var Sara o hennes bror här, så drack jag o Sara lite vin.. Hon hade med sig två vinflaskor hit :P haha.. goigt !:)

så satt vi mest och sölade lite & drack och hade det mysigt inne i värmen... Sen vid halv 2 ungefär följde jag dom till bussen, och sen gick jag hem och plockade lite tills Stefan kom hem vid halv 3 - 3 därikring :) Så satt ja o Stefan o snackade lite innan vi gick och la oss !:)

Imorse.. eller ja, imorse o imorse... Vaknade vid 2, TVÅ(!) idag, såg att jag hade fått sms från min bejb Elin, så ja skicka till henne och hon ringde mig igen, och pratade av sig lite roligheter.. haha !<3

Vid 3 så vaknade Stefan, så då satte jag på kaffe så vi hade lite kaffemys när han gick upp !:)

Sen kollade vi mest på tv innan vi lagade mat vid halv 5 typ.. Flintastek och stekt potatis. mummmaaaa!:)
Sen började han att jobba vid 18:00, då skulle han göra sig redo för att stå scenvakt framför hoffmaestro..
Så han kommer väl hem runt halv 3 - 3 idag med :)

Men mig går det ingen nöd på alls, för min snuttisnurp Elin toutin med sällskap kommer hit om en stund :) <3
Och imorgon går det nog inte heller någon nöd på mig, för då ska jag hem till snuttisnurpen och hennes karl och kolla hur det blev i deras lägenhet :)
Sen imorrn kväll är det u Family Guy maraton... Det SKA jag se :)

Har jag riktigt tur kanske Stefan inte jobbar imorrn, så han kollar family guy med mig :) hih.. !<3



Förövrigt så har jag tröttnat riktigt ordentligt på det här sjuka regnvädret .. Det är ju snart bara en sommarmånad kvar.. Kan det inte få vara fint väder då kanske ?:(
Blir så seg, irriterad & uttråkad av sånt här väder... :(

Men, har laddat ner en bra film iallafall, så nästa gång jag får tråkigt och inte har sällskap av nån annan än min älsklis så ska jag tvinga han att kolla på den med mig :P
En skräckis, verkar skitbra :D


Jaja, nu ska jag väl sätta på mig regnjackan och mina trasiga skor som läcker och gå ut med vovvsi, se fall han ens vill gå i det här skitvädret :P
Han bruka vrånga sig, men vafan, ut måste han ju så man får tvinga honom helt enkelt !:)


Ha det göt !:)

AdioS AmigoS!:)

Kommentarer
Postat av: persson :D

VA VA DE JA SA !!! när morsan och farsan kom hem och du stack till kusten va slutet på sommarn!!! faaan :'( :P

2010-07-30 @ 21:03:24
Postat av: Elin

Igår var det riktigt roligt men idag ska vi ha minst lika roligt :D hihi! :) <3

2010-07-31 @ 11:12:15
URL: http://ewwliin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0