I´m tired using technology...

....I need  you right infront of me





Vet egentligen inte varför jag ens loggade in här och började på ett inlägg när jag absolut inte har något vettigt alls att berätta ..


Jag kan berätta att det är varmt ute, men det är mulet och tråkigt.
Jag kan berätta att det ska bli fint väder i helgen och jag ska bada med min bby Ida Persson då, jag ska även bara sitta och ha det gött någonstans och titta på folk och njuta av sommaren.

Och idag då ? Idag har jag inte gjort något alls.. Stefan var hos doktorn imorse och fick reda på att han troligtvis kan ge upp att ens söka jobb, för hans nacke kommer inte palla det.... Så jävla tråkigt för honom :(

Nu snart ska jag börja med maten och sen troligtvis tvätta.. tråkig dag :P

Jag har legat och sovit :P Hur skönt som helst !

Imorgon ska jag träffa min coach klockan 14:00 :)
Sen efter det ska jag TROLIGTVIS till degerfors :)


Njä, men vi hörs då :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0