Times square can´t shine as bright as you...

.. I swear it´s true !


Brr, vad jag fryser !
Försov mig till communicare imorse :(
Vaknade inte av klockan som jag hade ställt på ringning halv 8..
Utan jag vaknade tjugo över 11 typ när Peter o alla gick upp o käkade frukost..
Epic Fail på mig där !=(
Jag sov ju skönt iallafall ;) haha
Funderar rätt allvarligt på om jag skulle hoppa in i duschen en sväng :)
Eller om jag ska duscha ikväll :)
Får nog blir typ snart, för jag är så jävla frösen :)
Orkar fan inte skriva nu, för mamma förstörde min jävla dag genom att spåra ur det första hon gjorde.. ORKA!?!



Ska bli så gött när man har ett fast jobb med fast bestämd lön varje månad så man kan flytta hemifrån för då behöver man iallafall inte gå och vara överfjäskig för annars får mamma utbrott..
Nä, fyfan säger jag bara !
Ändå tycker jag fan att jag ställer upp så jävla mycket jag kan !
Men brorsan får en lägenhet betald och allting !
Mmm, bra lösning där tycker säkert ni !
ADIOS AMIGO!

Kommentarer
Postat av: Persson :P

Va de direkt när du vakna :P?

2010-01-11 @ 13:35:25
Postat av: Linn

Nää, kanske inte.. Men nästan direkt :P

2010-01-11 @ 15:02:35
Postat av: Mamma Eva

Tror det är DU som inte fattat detta riktigt gumman.....Överfjäska Hmmmmm, deeeet har jag missat!!

Vad det gäller egen lgh så har vi diskuterat detta mer än en gång, när DU är mogen för en egen lgh så kommer samma upplägg vara tillgängligt även för dej & det vet du!!!

För att vara orättvis är INTE min grej & jag har alltid försökt att göra mitt bästa så att alla ska vara nöjda & glada.

Älskar Dej också!!!

// Kramizar Mamma

2010-01-15 @ 17:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0