I´m tired using technology...


....I need  you right infront of me




Sinnessjukt vad trött jag är hela tiden.. och irriterad :(
Fattar inte vad det är med mig..
Försöker verkligen rycka upp mig och bli på bättre humör och inte gruffa som svar...
Men det känns som om jag inte orkar bry mig när  folk tilltalar mig, känns som om jag inte orkar vara social, känns som om jag inte orkar något..
Är så jävla trött på snö, så jävla trött på kyla, så jävla trött på vintern!
Jag vill ha sommar, sol, bad, varma sommarkvällar, grillat och en kall öl i varmt väder!
Usch, kallas visst vinter deprission ?
Who gives a fuck about me känns det som liksom.. Sjukt jobbigt..
Igår iallafall så kom Freja, ,Matilda o deras mamma med Frejas lille Vovvsi Nellie, för att låna Ville för parning :)
Det gick väl lite sisådär, men de kommer sen igen så får vi hoppas på bättre lycka idag än igår :)
Men det går nog vägen får vi hoppas =)
Är sjukligt rastlös just nu.. men ska ut och gå sen tänkte jag :)

Kärleken går på billigt vin
Det är då som det stora vemodet rullar in
Och från havet blåser en isande, gråkall vind.


AdioS AmigoS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0