Huvudvärk :(

Usch.. halvligger här hemma i min säng och har huvudvärk :(
Igår vaknade jag hos Stefan, sen åkte jag hem efter några timmar, gjorde mig iordning och blev hämtat av Elin & Cissi :)
Elin och jag åkte och släppte av Cissi så hon kunde göra sig iordning.. =)
Sen  hoppade Elin in på OkQ8 i Karlskoga och köpte sig en dricka, men när vi skulle åka därifrån så började det lukta jätteläskigt i bilen, varenda ruta immade igen på typ 2 sekunder & så kom det rök ur motorn..
Så stannade det två tjejer som hjälpte oss butta in bilen på okQ8 parkering igen (Eftersom vi stannade i korsningen) haha..
Elin styrde bilen medans de där tjejerna buttade, haha, jag var inte till mycket hjälp eftersom jag hade snorhala klackskor på mig :P
Hursomhelst så löste sig allt när vi hade fyllt på Glucol (Stavning?) i bilen :P hehe..
När vi hade krånglat med det åkte vi hem till Elin så hon fick göra sig iordning, sen kom Cissi och vi drog till Wickan..
Där det förövrigt SÖG!
Sämre DJ har jag nog aldrig varit med om..
Han spelade fan inte EN ennda låt som man kunde dansa till utan att se ut som en uppknarkad stureplansfitta!
fyfan vad kass dj.. Inte konstigt att det aldrig är någe folk på Wickan !:O
Slutade kvällen med att möta upp min älskling och så sov jag hos honom tills idag !<3
Men nu är jag  hemma iallafall och har tråkigt och ont i huvudet..
Och min säng är oskön just nu..
Häromdagen när mamma skulle dammsuga så kastade jag bara upp allt ja hade på mitt golv i sängen, och har inte plockat bort det sen dess..
Så det ligger hundleksaker, grisöron, prydnadskuddar, överkast, filt, kläder & lite allt möjligt i sängen som jag verkligen inte har ork att plocka bort :P   Det kan bli så att jag får dela säng med halva min garderob inatt alltsåP:P hahah
nä, nu får det vara nog :) Nu ska jag ta en treo, gå ut och röka och sen vänta  på att det ska börja bra på tv :)
AdioS AmigoS!

Kommentarer
Postat av: Persson :)

Elin och hennes bilar asså :D !

2010-01-11 @ 13:30:42
Postat av: Linn

haha, eller hur ?:D så söt är hon med sina bilar ;P

2010-01-11 @ 13:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0