HejHej!=)

Hejhej!
Sitter vid Stefans dator och dricker kaffe och kollar runt lite, och tänkte att då kan jag lika gärna kasta in ett blogginlägg också :)
Dock blir det inget långt, för då blir han nog lite surig:P hihi :)
Igår var jag med Elin heeeela dagen lång<3 ända tills jag åkte till Stefan igår kväll :)<3
Idag väckte han mig vid 11 typ, så gick vi upp och drack kaffe och så :)
Har ganska nyss varit ute med Bobbe & hans tjej för att leta efter strängar till min älskling, och så ett par trumpinnar till Bobbe :)
Dock vart det fail på det uppdraget, men det är sånt man får leva med :)
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska svara på fall hon hämtar mig eller fall jag måste ta bussen i det här kalla vädret :( BRRR!
Jaja..
Nu vet ni lite om igår & idag också :)
AdioS AmigoS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0