Everything i do....

I´ll do it for you !


Jaa, i ett inlägg jag skrev för några dagar sen skrev jag om att jag försov mig till communicare, och att jag var på dåligt humör för att mamma hade börjat dampa ur på mig direkt på morgonen..

I Fredags när jag åkte till Stefan, så fick jag ett sms.. Då hade min älskade mamma gått in och läst min blogg och tyckte kanske inte att jag hade varit helt rättvis när jag skrev det inlägget.

Jag tänkte efter vad jag hade skrivit, men tyckte väl kanske inte att jag hade skrivit något speciellt elakt.
Men hur som helst skickade jag ett förlåt sms tillbaks till min mamma och fick ruggigt dåligt samvete efter ett tag och försökte dra mig till minnas vad jag egentligen hade skrivit.. visste bara att jag hade skrivit och varit arg på mamma, men mindes inte vad egentligen..

Så på Lördagen gick jag in på min blogg och läste, och har haft dåligt samvete sen dess..
så nu gör jag någonting åt det..

Som plåster på såren vill jag bara säga att jag älskar dig mamma, mest i hela, hela, hela världen, och att jag kan bli förjävla sur på dig ibland, men du vet att jag älskar dig iallafall !

Ovanför här har jag ju skrivit så ni redan förstått att jag hade dåligt samvete för det jag skrev..

Hursomhelst, nu ha rjag fått skriva av mig min dumhet, och ska hädanefter tänka mig för både en och två gånger innan jag får vredesutbrott i bloggen :)


Älskar dig mamma Eva Kihlberg !<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lungt linnsan. Det kan bli så ibland, det händer mej oxå :))

2010-02-03 @ 16:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0