Brr!

Nu slog termometern precis om till "Gå inte ut!!"
Det är förjävla kallt nu alltså!
Morsan körde upp mig till communicare till klockan 9, och cirka 20 över 9 så slutade jag och började min promenad hem..
och jag kan lova att jag aldrig har frusit så mycket i hela mitt liv !
Ungefär halvvägs hem fick jag en hostattack utan dess like, antar att jag andades in för mycket kal luft.. Hur som helst så drog jag upp min halsduk över munnen & näsan.. Vilket resluterade i att när jag andades blev det ju varmt och  sen kallt, så när jag kom hem hade jag kritvitt hår, kritvita ögonfransar...och jag tror fan inte det fanns en enda del på min kropp som jag kände.. Jag var verkligen stelfrusen..
Men, åter till nutid.. Nu sitter jag här i soffan i mina jättesnygga tights och dricker varmt kaffe =)
Och idag är det Fredag, undra vad man ska hitta på en dag som denna :)
Elin ville träffas en stund, så det ska jag göra :D
Och så ska jag självklart vara med min Stefan också :)
Nu ska jag fortsätta kolla på en film som går på 4:an, som egentligen verkar rätt värdelös, men som jag har fastnat i :P
haha..
Men ha det bra så hörs vi :)
Adios AmigoS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0