Yeah !:)

Snart kommer ni inte hitta mig på denna bloggadress längre.. Utan snart blir det svettigpanna.devote.se       :P
haha, jag vet att det var ett jättemoget bloggnamn, men försök själva hitta på ett bra bloggnamn mitt i natten med en övertrött lillebror som hjälp..
Då slutar det lätt ganska oseriöst ^^,
Hursomhelst så kommer jag snart dissa den här bloggen och skriva i svettigpanna.devote.se           :D:D
För min underbara snuttisvän Elin Toutin har gjort en skitsnygg header åt mig !:)<3<3
supertack till henne, min personliga bloggdesigner har jag utsett henne till nu :D
Nä, nu ska jag prata klart med min bejb ewwlin på msn, sen ska jag in i duschen, för nu har mamma jagat ut den läskiga getingen som var där inne :D
AdioS AmigoS!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2011-02-20 @ 16:40:07
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej söt! Vill du vinna veckans intervju hos mig? :) Allt som behövs är en kommentar! Hoppas du är med! <3

2011-05-02 @ 22:26:43
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0