Mitt i natta!

Jaa, här sitter jag och skriver av mig mitt i natta !=)
Har visserligen inte sådär kusligt mycket att säga, men det brukar bli en del iallafall, så vi får väl se:)
Min dag har varit LÅÅÅÅÅNG, och nu tror ni säkert att jag har gjort massa saker så den har känts lång.. men tji fick ni !:)
Den har känts otroligt lång för jag gick upp vid 10 typ.. eller ja, älskling väckte mig vid 10 snarare, då hade han varit vaken sen 8 och tyckte det var dags för mig och våran ständigt trötta vovve att gå upp :)
efter att ha somnat om ett x antal gånger gick jag tillslut motvilligt upp ur den varma, sköna sängen... huamej...
Som tur var hade älskling redan varit ute med Ville, så jag slapp göra det direkt iallafall, vilket var grymt goigt, för då kunde jag bara dra på mig en slappis t-shirt och shorts och bara gå ut på balkongen o götta mig i det då fina vädret !:)
Iallafall, sen skurade vi faktiskt balkongräcket, haha..  mm, det blev rent o fint iallafall!:)
Sen efter ytterligare någon timme så kom mammi och hämtade mig, vovvsi och all min packning...
Det var så mycket att älskling fick hjälpa mig ner med alla grejer :P haha..
Sen fräste vi hem till Degerfors, där jag slog på en kopp kaffe, som var mycket efterlängtad :)
Sen satt jag vid datorn en sväng  och var lite social mot mamma och så, sen hoppa ja på mammas cykel och fräste upp till coop för att möta Persson som förövrigt köpte världens godaste chilinötter :D
När bby persson var klar på coop så drog vi hem till henne, drack isvatten och käkade nötter..
Tsss, gud vad vi moffade och hade de gött:D
Sen iallafall skickade Sara sms att hon gick från sin mormor, och då vart persson och jag coca-cola sugna, så vi fräste bort till pekås på våra faror på två däck och så gick persson in och köpte en coca-cola... den jävlar svepte vi i oss i all hast.... ja, vi var coca-cola sugna :P
Efter vi hade svept i oss den och rapat lite var vi fitforfight igen... Så vi kastade oss återigen på våra faror och fräste ner mot Sara som då var hemma !:)
Och eftersom det inte finns något lås på min kära mammas cykel och den inte får bli snodd, för då blir jag nog avrättad här hemma.. (inte, men det lät kul.. haha)
Ah, men iallafall så är det inget lås på den, och inge roligt om den blir snodd.. så den jävla cykeln släpade jag & persson upp för 3 trappor och ställde den helt enkelt i saras hall :P hhaa..
Väl där med cykel och allt gjorde bby perssin iordning kaffe, så satt vi mest och bara sölade skit vi tre !:)
Kändes lite som old times... förutom att det är en liten bebis med i bilden nu !:) Saras lilla Liam !:D
Sen vid 7 typ drog bby persson hem, men jag o sara satt kvar o ugglade lite till :)
Sen runt 9 drog jag hem, duschade och käkade... gu va gött !
Förutom att första tuggan av köttfärslimpan så råkade jag få en champinjon i munnen.. fyfan ... läbbiga grejjor !
Men mamma mat är bäst annars :D<3
Sen dess har jag bara degat framför datorn med lite gosig musik och gosiga hunden snarkandes brevid mig !:)
Nu snart ska jag gå ut och ta nattröken, nattkissen med Ville, och efter det borsta tänderna...,  ska även ringa älskling och säga godnatt och så !:)
men sen är det BUMS i säng typ !:)
Imorgon är en ny dag, som jag förhoppningsvis ska tillbringa med min bby persson, om hon vill :$
Nää, nu ska jag fixa och dola här innan jag ska lägga mig !:)
Tomt att sova utan stefan älskling inatt .. :( huamej :( <3
Jaja...
Nu skriver jag ju ändå inge vettigt ..:P
Älskar dig Stefan Kallin !<3
Älskar min familj & vänner också !<3
AdioS AmigoS , Natti Natti !:)

Kommentarer
Postat av: Persson ;)

HAHAHA nötter till nötterna :D

KLART JA VILL <3<3<3 du ska ju ha min ringsingnal också :P

2010-08-17 @ 00:44:14
Postat av: Anonym

haha, jaa, verkligen ;P



Jaaaaaaa, wiieee. leka imorron med :D<3<3

2010-08-17 @ 00:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0