kul..

Rubriken är jätteironisk och jag behöver egentligen inte skriva något mer alls.
Men jag vill, så jag gör det..

Jaaa, nu var PIP-helgen överstökad, och jag var inte där en sekund, och det är jag glad för sånt skitväder det var :)
mjaa, sista dagen fick dom väl fint väder, men det måste ändå ha varit fruktansvärt lerigt over there !

Min helg var riktigt bra iallafall, förutom en liten incident som antagligen har gjort en av mina allrabästaste vännnr i hela världen sur på mig .. :(

Iallafall, snabbsummering av helgen :

Torsdag - Skooghbejb dök hit med två flaskor vitt som vi avnjöt med massa prat då vi inte har träffats så mycket sedan hon blev mor.

Fredag - min allrabästaste vän med pojkvän & grannar kom hit och vi satt och drack lite och hade det mysigt !:)<3<3

Lördag - Snabbvisit hos min allrabästaste Toutin, för att se hur det blev i deras lya... riktigt nice ! Sen bara hem och äta och dega.

Söndag(igår) - Sov typ halva dagen, gick upp och bara tog det lugnt, sen drog Stefans och hans bror iväg och fiskade lite kräftor, så nu ligger det ca. 40 stycken i frysen... Och mer blir det nog... FÖR...

Måndag(idag) - Stefan och hans bror började dagen genom att planera mer kräftfiske, medans jag bara har vandrat omkring och dolat lite... De är i min skrivande stund uppe hos Stefans bror och gör något med datorn innan de drar iväg o fiskar mer kräftor.


Min kväll kommer väl antagligen se ut såhär : Nu snart ut på en cigg & ringa min bby Ida Persson, som förövrigt blir 21 år imorgon !:) <3 Sen ska jag in i duschen och duscha lääääääääääääääääänge..., för sånt lyx kan man unna sig här i lägenheten ;D , och sen ska jag bar sätta på mig slappiskläder och kolla på tv..


Jag måste bara säga att jag älskar tamigfan mina vänner, familj & min pojkvän! Vad vore livet utan er alla ?? <3<3



AdioS AmigoS!=)

Kommentarer
Postat av: Elin

Löööv u my darling! Du är min allra allra bästaste vän! <3

2010-08-02 @ 22:54:28
URL: http://ewwliin.devote.se
Postat av: persson :D

Snart ! det har gått tio minuter hahaha :D pöööösssss <3<3

2010-08-02 @ 23:00:10
Postat av: Anonym

Löööv yow toooo Elin ! Min allra bästaste vän !<3<3<3

2010-08-02 @ 23:27:16
Postat av: Anonym

hahaha, Gerä Persson ;) elin ringde ju :P ringer dig snart :D <3<3

2010-08-02 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0