hahaha !

VARNING!Om du får ett mail som säger att du ska dra åt helvete, gör INTE det! Det är ett lurmail! Det är asvarmt där och folk där är skitsura och elaka! Kopiera och klistra in i din status för att varna andra!
haahahhaa, stendiggar den alltså :D
Idag vaknade jag upp med min älskling, drack kaffe och tog en cigg.. gick ut med Ville och sen mös vi mest bara !:)
Sen efter massa mysande så var det dags att sätta lite fart iallafall.. eftersom Stefans föräldrar blir stadsbor nu igen efter sommaren ute i stugan ar vi tvungna att stuva undan våra madrasser från deras sängram och bära ner i källarn och så , städa lite och packa ner mina sista grejjor eftersom jag numer är degerforsare..... igen :P haha
jaja, sen blev det lite mys framför tvn tilla jag tog bussen hem.. eller ja, hem och hem..
Klev av bussen i samhället och gick till Sara.., där vvar Sara, Persson & Saras bror Alex !:)
Där satt vi mest o chillade ett tag innan vi fick sista städrycket, så nu äre snyggt o prydligt inför imorrn..
sånär som på snyggt o prydligt iallafall:P
Nu funderar ja rätt allvarligt på om jag ska duscha nu ikväll, för de blir upp hyffsat tidigt imorrn, styra lite och krångla, sen på kvällen äre PARTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!
AdioS AmigoS!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0