GRATTIS SNYGGING!

Idag säger jag ett jättegrattis till min snygging Ida Persson som fyller 21 år !:D <3<3 Hoppas du har haft en superduper dag snyggis :D


Det blir ett snabbinlägg, för närsomhelst kan min kära kära Elin Toutin<3 skicka sms till mig att hon är färdig.., och då ska jag rusa bort o möta henne & hennes underbara son vid Ica Maxi, där hon ska handla och jag panta ;P
Sen ska vi hem till henne för en planerad kvällskaffe, men jag tror jag skippar kaffet, tar ett glas vatten och bara är social istället :P

Idag har vi tvättat massa kläder, gu va gött o ha det gjort, och jag har även diskat undan bombnedslaget i köket ÄNNU en dag .. :P Förstår inte hur min kära karl och hans bror kan grisa ner så mycket för några kräftor alltså ..:P

Jaja, det blir gott på kräftskivan, så ja får väl stå ut då ;P


Imorgon ska jag först på möte för att diskutera hur mitt jobbsökande går, och då ska jag kasta upp i hans ansikte att jag faktiskt har fått ett litet jobb som bara varar under 3 veckor, men ändå :P
haha, ska vara sån här "valfunktionär" eller vad det heter :)

Jaja, sen efter det imorgon kommer mami och hämtar mig, så ska jag spendera en natt i Degerfors faktiskt... på soffan blir det nog med tanke på att 3 helvilda kattungar har invaderat mitt rum.. :P

Imorgon ska jag även fixa överaskningen åt min bby Ida Persson, försenad födelsedagspresent.. inget märkvärdigt,men hon kommer nog bli lite paff över att jag faktiskt kan vara så påhittig ^^, jaa, jag har ju fått inspiration, men ändå (A)

Och så ska hon även hjälpa mig att försöka få ordning på min rackarns dator som är jämt bara LITE seg och så ;) haha :D

HAHA, nu ringde min cp elin och säger att hon redan har gått, muppunge... Hon som skulle skicka ett sms INNAN hon gick hemifrån.. Nämen, är det den stilen hon vill ha ska jag fan springa bort till Ica Maxi och slå henne på käften...


Eller näää... inte slåss :D Skratta lite åt hennes ideér :D

Nä, nu ska jag dra !:D <3<3

Kommentarer
Postat av: persson :)

men va tusan :P sen ?? en dag ? ^^ <3<3<3

2010-08-03 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0