Uschdå..

Idag har jag & Carola haft en sminkvisning tillsammans hemma hos mig =)
Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde, jag sålde för 1800 och Carola sålder också för runt 1000 tror jag bestämt=)
Så även om det inte blir mycket, så blir det ju åtminstone 2000 klirr i kassan extra... Blir perfekt nu när en eventuell flytt kanske närmar sig ?;)
HOPPAS!!!

Hursomhelst så har jag alldeles nyss kollat klart på gårdagens idolprogram som jag missade p.g.a kören igår som var från 7 till halv 9...
Och nu ploppade det upp en ruta att kvällens idolprogram också är redo att avnjutas=)
för ikväll missade jag det ju p.g.a sminkvisningen.. =)

Imorgon kommer kanske Jennifer hit och tittar igenom Cosmopharma katalogerna och tar morgonkaffet med mig, men vi får se hur det blir =)
Sen vid 4-snåret imorgon ska jag in till min älskling och umgås lite med han, och förhoppningsvis får vi sovva i stugan =) IIIH, hoppas, hoppas !<3

Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på idol.. För jag mår lite illa :S
Borde kanske egentligen äta något, har inte ätit sen typ halv 3 förut idag, om man inte räknar med en sockerkaksbit förut..
Tror mitt dåliga intag av mat idag kan ha något me dmitt illamående att göra.. haha..


Nä, macka, vatten & idol i sängen inna sovdags=) Så underbart :D
Fast det hade förstårs varit underbarare om min älskling låg brevid mig.. men det får jag vänta med tills imorgon eller på Lördag =)

Längtar !

Jaja, AdioS AmigoS!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0