Trött!

Mmmm, klockan närmar sig 1 på natten och jag är trött.
Borde väl antagligen sova då mamma kommer in och väcker mig imorgon, för vi ska till Karlskoga och storhandla =)

Sölade nyss en stund med min bejb Elin I telefon, alltid lika trevligt =)

Annars idag då ?
Jo, dagen började vid 7-8 imorse med att göra sig iordning o följa med Puuis in till Karlskoga när hon klippte sig, skit fint vart det också dessutom!
Sen efter dte stannade jag kvar i Karlskoga hos min älskling, så umgicks vi lite..
Sen ringde morsan o frågade fall hon skulle hämta mig för hon var ändå ute och åkte.. sure tänkte jag, för senare under dagen hade jag inte tagit mig hem på något sätt:P

Så mamma hämtar mig, och i bilen berättar hon att Fina Flickors Klubb vill ha dit mig nån Lördag i November för att prata lite om CosmoPharma.. 30-40 damer, med lite vin i kroppen går loss i katalogerna..

Mmm, kan klirra rätt fint i kassan lagom till jul där faktiskt :D
Så nu blire o plugga lite extra på cosmopharma produkterna, så jag har än lite mer kött på benen till den stora visningen :D

Mer idag då, mjaa, Druckit kaffe & sölat skit med Persson, och det är alltid lika trevligt :D

Sen kollade ja på idol, och kvällen slutade med att morsan o ja kröp ner i mamma o peters säng och kollade på film..

Kvällens film vart Baby Blues, och det kan vara den obehagligaste film jag någonsin sett!
Fast jag rekomenderar den starkt !

Näpp, nu ska jag nog sova och drömma sött =)

AdioS AmigoS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0