Puh!

Fyan så jag saknar honom!Det börjar nästan bli en vana för min del att slänga mig på cykeln på kvällen när det är mörkt o kallt för att sno åt mig en pratstund med nära och kära.. =)

Häromdagen var det ju Sara & Persson.. och idag var det kära kusin Marie som tog sig tid för en pratstund med mig =)

Vi har stått och pratat om allt mellan himmel och jord, och det var så trevligt..=)
Satans så synd att hon flyttar imorgon, vi som har börjat kommit varandra nära ..
Men som tur är finns ju teknikens under ;) så vi kommer höras på msn och facebook =)
Sen kommer hon ju faktiskt hem och hälsar på , och då blir det förhoppningsvis fler trevliga pratstunder..=)

Imorgon ska jag till min älskling, och vi ska sova i stugan framför öppen brasa, gud så mysigt !<3
Längtar redan faktiskt :D hihi.. och ändå träffade jag han idag :P

Men jag får verkligen inte nog av honom<3


Här om natten hursomhelst så skjöt jägaren äntligen ett vildsvin =)
Jag satt här i  godan ro vid min dator när jag helt plötsligt upptäckte att jag var vansinnigt trött..
Men så skulle jag kissa innan ja sov, för jag var vansinnigt nödig också..
så jag går iväg på toa, och preciis när ja skulle sätta mig på toan så smäller det till som bara fan..
Och jag livrädd, drar på mig byxorna snabbt som fan, springer in till mamma o Peter o säger att det skjuts..
Peter flyger upp ur sängen och så står han o ja o glor ut genom vardagsrumsfönstret.. och då smäller det igen :P

Höll på att dö, så rädd blev ja.. Efter det gick jag iallafall ÄNLIGEN på toa o kissa..
När jag hade gjort det så såg vi att jägarn körde upp sin bil till gräsplanen ovanför vårt hus typ..
Så ja o peter drar p åoss jackorna, hugger en fickllampa o kutar upp.
Och där mycket riktigt låg det  ett gulligt litet vildsvin..

Efter det gick jag äntligen och la mig, men då var ja inge trött, så somnade väl kanske efter 1 o en halv timme:P haha

Nää..Nu spårade jag ut lite för mycket med skrivandet ser jag..

Nu ska jag vänta på att min älskling ringer, så ja har sällskap när ja röker, och sen blir det bums i säng =)
Börjar bli riiitkigt trött nu ..

Jaja..
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Persson

Men ? att du inte blev rädd så att du kissa medan du endå satt på toan :O?

2009-09-13 @ 17:16:01
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha vadå ? Gillade du inte mitt inlägg lr? :P

2009-09-13 @ 22:50:41
URL: http://ewwliin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Linn, du har inte tänkt på att dina långa utlägg (till exempel om toan och skotten) är roligare att läsa om än att du ska röka en cigg? :D ;)

2009-09-15 @ 21:39:19
Postat av: Linn

haha carolina :P

2009-09-16 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0