Lördagskväll =)

Här sitter jag och bloggar en Lördagskväll..
Helt ensam i huset är jag också dessutom..=)
Mamma, Peter & Chrille är hos grannen, Henke är hos några polare i strömtorp och Rikard är hos nån polare här nere i bruket..

Så här sitter jag med datorn i knät och tar det lugnt bara =)

Igår skjöt jägaren äntligen ett vildsvin här efter typ en veckas plåga med vildsvin på gården varenda kväll, flera gånger om kvällen också dessutom..
Jägaren kommer tillbaks ikväll också tydligen, så han kommer väl runt 10 =)
Får se fall han lyckas knäppa ett till svin då, för svinet han skjöt igår var inte så stort..

Nog om det.. hursomhelst är jag ju heelt ensam i huset just nu, förutom min vovve då som ligger och snarkar brevid mig här nu, hehe, så gosig är han =)

Funderar faktiskt på att ta en promenad upp till samhället för att köpa mig en godisbit till filmen ja tänkte kolla på sen=)
Accepted tror jag den hette =)

Så träligt bara att gå när det regnar.. får se fall det finns något cykel jag kan låna upp till samhället och tillbaks...

Mmm, nog om mig nu känner jag =)
Ska försöka agöra något vettigt av mitt liv nu, haha !

AdioS AmigoS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0