Idol!

Japp!
Den här dagen har varit näst intill perfekt!

Först vaknade jag imorse, gick upp o drack kaffe.. sen att hoppa i de vanliga kläderna för att åka in till min älskling och umgås med honom!<3

Vi lagade mat, var ute med hans föräldrars hundar, satt o mösa framför tvn och slutligen gick vi till Bobbe och åt fruktsallad o drack kaffe =)

Sen hursomhelst så körde Bobbe & Stefan mig till busstationen så ja fick åka hem..
Väl hemma bjöds det på hamburgare, och det satt inte helt fel.. Sen satt jag lite vid datorn innan Idol började !<3<3
Mamma, jag, Henke, Chrille, Rikard o Peter satt bänkade 5 i 8 för att inte missa ett smack .. haha, satt tillomed kvar i soffan i reklamerna, för ja inte ville missa när det började igen efteer reklam .. det är sinnessjukt!!

Sen vart jag jättebesviken för jag har kör imorgon, och den börjar klockan 7 och håller på till halv 9 (TROR JAG).
Så jag trodde jag skulle missa typ hela idol.
Men sen i slutet av idol så stog det att imorgon börjar det klockan 9 efter fotbollen..

Fyfan vad lycklig jag vart.. helt sjukt vad jag älskar att kolla på idol!

Efter idol hoppade jag på cykeln och cyklade ner till Bruksbron där jag mötte Sara & Persson på en cigg.. Så stog vi där och snackade lite.. efter en timme kanske ringde min älskling, och då satte jag mig på cykeln för att cykla hem när ja ändå hade sällskap i telefonen, för det är  sjukt vad mörkrädd jag är... haha..

Väl hemma var det bara att viska utanför huset, för jägarn sitter uppe i skogen inatt igen, och ja vill ju inte skrämma bort vildsvinen för´n..

Nu sitter jag vid datorn en stund, men ska väl ta någon macka och gå ut med Ville och sen hoppa i säng =)

NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: Persson ;)

Du skulle ju vara tyst .. jätte tyst :O

2009-09-09 @ 00:06:28
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0