=)=)

Sov ut idag, guu så skönt det var ..
Vaknade väl vid halv 12 ungefär av att mamma tyckte att jag skulle gå upp, och till min förvåning var jag jättepigg när hon väckte mig.. skönt !=)

Sprang och letade efter min sista cigg förut också, men rätt smart av mig att lämna ett paket med en cigg ute igår när jag var ute sista gången och rökte, och det har tydligen blåst typ storm hela morgonen, så det där paketet kan jag nog leta mig blodig efter utan att hitta det :P

Men mamma vart räddaren i nöden och stack till mig morronciggen och ett godishalsband , då vart jag glad igen =) haha ^^,

Idag är det ännu oklart vad det blir.. Förhoppningsvis ska jag till Stefan, men så träligt bara att behöva åka hem ikväll och inte få sova brevid honom.., har dessutom inga busspengar :(
Men det löser sig sa han som sket i badkaret =)

Nu ska jag nog lägga ett nytt spritomslag på min stortå, har nageltrång :(

Sen ska jag vänta på att Peter kommer hem med bröd så jag äntligen kan få äta frukost, haha !
Är skithungrig nu ju :D

Får börja gnaga lite på mitt godishalsband tror jag bestämt =)

AdioS AmigoS!=)

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA jag vet jag såg de när jag läste det själv :P

2009-09-22 @ 18:12:13
URL: http://ewwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0