.......

It´s out of my hands ..

Känns som att det kvittar vad jag säger eller gör så kommer du inte må bättre och bli gladare iallafall.. :(
Fast det finns inget jag hellre vill än att du ska vara glad & må bra..
Skulle kunna ge vad som helst ...

Sitter just nu och käkar popcorn, men det är inte så gott längre, för dom har blivit kalla ..
Jag är trött, men jag vill inte sova..
Har sovit  ensam för många nätter i rad känns det som :(

Har inte fått sovit brevid min älskling sen natten mellan Torsdag till Fredag..
Och jag saknar sjukt mycket att du hållerr om mig innan vi somnar, saknar att höra dina andetag alldeles nära mig..
Saknar allt med dig, saknar ditt leende och ditt skratt..:(

Jag vill sova brevid dig nu!!!
Men till veckan, ja... till veckan SKA jag sova brevid dig.. =)

Älskar dig Stefan Kallin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0