Tisdag!

Jaaa..
Idag är det Tisdag, och vad gör man ?
Stefan skulle komma idag, men han ångrade sig i sista stund.. :(

Men jag har planer iallafall för en timme frammåt.
Tänkte kleta in mitt ansikte i en gosig mudmask och låta den torka in riktigt ordenligt innan jag sköljer o tvättar med mudsoap :P
Måste fan få någon ordning på mitt ansikte igen känner jag ^^,
Sen måste jag raka benen också, och dte ska bli så gött så gött =)

Kommer känna mig som en helt ny människa efteråt :D

Imorgon ska jag på Soc möte & så har jag kören imorron kväll, om Sören inte är sjuk fortfarande(Körledaren)

Nä, nu orkar jag faktiskt inte blogga mer.
Utan n ublir det mudmask :D

AdioS AmigoS!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0