Order =)

Order från min kära vän Ida Persson  , hon tycker jag ska blogga oftare..:P

 

Problemet är ju att ja inte har så mycket att skriva om, då det inte händer alltför mycket i mitt liv som är värt att nämnas här. haha

Idag har jag spenderat dagen med Elin, hon kom hem till mig när hon slutade jobbet, så käkade vi Tacos med mamma & Peter.. tillochmed Henke provsmakade en tacos utan att rynka på näsan.

Fräsigt.

 

Sen packade jag min väska med lite kläder och så, tog min hund och min lillebror och åkte till Karlskog:P
I karlskoga släppte vi av Henke(Lillebror) vid hans basketträning, sen fräste jag o Elin hem till Gunnel o Leif och drack kaffe och åt kakor som Elin tyckte såg ut som hundkex.. haha, är hon söt eller är hon söt ?<3

Sen åkte vi hem till Elin och kollade lite på tv, sen nördade vi med en varsin dator i knät, haha.. såg nog rätt kul ut.. min lilla 10" skärm brevid hennes stora widescreen skärm. haha !

Vi har även vart ute med Ville och gått och snackat massa skit och haft den allmänt trevligt=)

Men nu är det verkligen natt, (02:25) och Elin, den rackarn börjar jobba klockan 08:00 imorgon.. inte kul :S
Får nästan lite dåligt samvete att ja kan ligga var i sängen och sova när hon beger sig till jobbet..

Tror hon börjar bli trött.. hon spelade café nyss på facebook och pratade om det..
Sen helt plötsligt säger hon "Åh, ja fick energi på det där"
Då frågade ja "Jaha, får man energi också"
"Jaaaa" säger hon , "Annars kan man ju inte slåss och så"
"Men vadfan, slår man ner kunderna elle?" säger jag då.
"Nämen, nu spelar jag ju Mafia Wars"

haha, det lät mycket roligare än vad jag kan återge det i text på bloggen iallafall ^^,

Har nyss suttit i telefon sammanlagt en timme också för att försöka komma underfund med varför min pojkvän blir allmänt dyng dum i huvudet så fort han dricker sprit.
Fattart inte, öl o sånt kan han dricka.. men så fort han dricker sprit blir han så jävla otrevlig så ja har lust att tvinga honom att svälja sin telefon, slå sönder sin dator för att sedan springa naken i stan och skrika "Hej, jag blir dum utav sprit"

mmm, lagomt irriterad är jag just nu på honom..

Nää, nu känner jag att ja skriver massa strunt bara för skrivandets skull.. haha!^^,

Hoppas du är nöjd nu BBY Persson !<3

Nu ska jag nog sova, och få Elin att tänka om.. hon har nämligen fått för sig att hon struntar i att sova, för hon ska ändå upp snart.!
NÄ, gravida behöver sömn..sådeså Elin !<3

Natti världen!


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA! Du hänger ju inte riktigt med i svängarna :P Fan du får mig att skratta så jag får ont i magen jue! :P HAHA!! <3<3<3<3

2009-10-16 @ 02:36:21
URL: http://ewwliin.blogg.se/
Postat av: Linn

haha,, det är ju du som inte förklarar så man fattar ;) HAHA!<3

spelar Café, och sen 3 sekunder spelar du Mafia Wars och ska slå ffolk för att du fick energi :P Damn bruden.. lugna dig ;)<3<3<3<3

2009-10-16 @ 02:39:51
URL: http://linnzop.blogg.se/
Postat av: Persson

Jaaa jag är nöjd :D hihihi :D <3<3<3

2009-10-16 @ 08:55:19
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0