Nu blev jag glad!

Pratade med min älskling i telefon för en liten stund sen.. och sen mitt upp i allt säger han "Kan vi vara hemma hos mig på Lördag?"

Ja visst, säger jag och frågar fall det är något speciellt då.
Då säger han "Mamma och pappa ska på fest, så då är vi ensamma.. tänkte att vi kunde tända ljus, äta gott & titta på tv"

Då smälte jag en smula kan jag lova ! Han är för go min pojke!<3


Idag har jag inte gjort mycket alls.
Bara varit hemma faktiskt.
Kört en ansiktsrengörning med lermask och lertvål och hela faderullan.. är fortfarande mjuk o len  som en baby i ansiktet =)
Imorgon ska jag på möte klockan 2 , och sen kören imorron kväll.
Ska bli roligt =)

Nu funderar jag på att poppa popcorn och ha pomfrittes krydda i och bara gotta mig framför en film innan jag ska lägga mig =)

AdioS Amigos!

Älskar Dig Stefan Kallin!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0