Norrköping , here i come !

Yepp.. Imorgon efter Communicare och arbetsförmedlingen ska jag direkt hem, kasta ihop lite kläder, för att sedan åka till Norrköping med min lillebror, min vovve och min Mammi, för att hälsa på äldsta bror Thim & hans tjej Carolina !=)

Ska bli kul att träffa brorsan faktiskt.. Har inte träffats sen.. hm, i Februari.. För i somras när de var här över Vulkanmarken så träffades vi inget..
Och i somras när jag tog studenten så var de utomlands de lyckostarna =)

Men imorgon så .. :) Nothing can stop med now =)

Är ju lite nervös dock inför första Communicaren imorgon, hehe.. Men jag har ju min kära kusin Svenne som också ska dit, känns betryggande faktiskt =)

Sen efter det ska jag ju som sagt till arbetsförmedlingen, där ska jag skriva under något papper tydligen.. Hade fått röstmeddelande om det i Torsdags, och lyssnade på det idag, och hörde att de ville ha min underskrift på något..
Så får vääl snällt gå dit och göra det =)

Hoppas även på att hitta ett par snygga vinterskor när vi är i Norrköping.. Känner att mina tygskor inte håller måttet längre i regn och rusk, och snart snö (Förhoppningsvis snö iallafall) haha, , men ska väl inte hoppas på en vit jul antar jag, vet inte när vi hade det sist :(

Cinderellakryssning med mammi (Som ja fick i födelsedagspresent av henne) närmar sig också.. den 3:e drar vi, och det ska bli ruggigt kul faktiskt =) Mor&Dotter tripp.. Ser mycket fram emot det =)

nog om det..
På tal om ingenting så kollar jag halvt som halv på en film som verkar mer än lite vrickad..
Love Actually tror jag den heter, om jag inte minns helt fel...
Ena stunden ser det ut som de spelar in en porrfilm, för att i nästa stund ställa upp i presidentvalet(?)

Jag ger nog hursomhelst upp att ens försöka förstå mig på filmen... Det får nog bli sängen & glo på en film i datorn istället =)
Där kan jag ju iallafall välja själv vad jag vill se..

Ska nog passa på att kolla en film ja laddade ner förut ikväll..
Typ Seventh moon eller något hette den :S
För min kära lilla söta dator får inte följa med till Norrköping.. För jag har lovat min näst äldsta bror att få låna den imorgon, för han är trasig..  =)

Men nu orkar jag nog inte skriva mer.. utan det får bli sängen med en film istället =)

Adios AmigoS!

Kommentarer
Postat av: Persson

Men :O? den är ju inte alls konstig .. Det är handlar om flera olika peroner som är jaaa antingen släkt eller känner varandra på något annat sätt. Och lite saker som händer i deras liv för att komma fram till nogon poäng att det är love that makes the world go round ... eller nått annat tokigt :P måste kolla på den igen tror ja de var länge sen ^^

2009-10-26 @ 06:55:21
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0