Love...

Love make the world go round...
Har inte varit inne och bloggat på ett tag nu..
Eller ja, sen i Måndags,,.. eller ?
Ah, något sånt iallafall =)
Var ju iallafall och hälsade på min äldsta bror Thim och hans flickvän i Norrköping Måndag till Tisdag..
Det var trevligt.. Skrattade rätt mycket åt Thim några gånger iallafall vill jag lova =)
vi hade det myspys med mat, film, skitsnack och diverse trevligheter, haha =)
Sen Tisdagen när vi vaknade så var det bara att fixa oss, käka & sen gick vi ner på stan.. oh Herregud säger jag bara.. Ge mig en miljon och släpp mig i Norrköping, så är pengarna slut på en kvart!
Kära nån vilken sinnessjuk shoppingstad!
men, den där miljonen jag pratade om hade jag tyvärr inte.. Så jag fick nöja mig med ett par snygga vinterskor, ett snyggt armband och en kanonsnygg tröja..
Vinterskorna är typ svarta stövlar utan klack.. Armbandet är ett stort guldarmband, och tröjan är en brun tröja, med päls i luvan och inuti vid dragkedjan typ..
Sjukligt svårt att förklara, men vart helt såld på den !
Love it !
Har ju även börjat på Communicare, vilket jag tycker är skitkul!
Kan bero på att jag har kusin Svennebanan som går i samma grupp som mig :D
Hur som helst så har jag, svenne o satta skitkul (enligt mig) på communicare.. Barreh är ju också med på ett hörn o har kul med oss ibland. haha
Så, imorgon blir det att stiga upp vid halv 8, göra mig iordning o käka lite frukost innan jag knallar iväg.. Möter upp Svenne utanför honom, sne går vi upp till communicare =)
Efter det imorgon, ska jag in till Stefan, fast det blir inte förrens 3-tiden, så är väl fri mellan 10 ca. och fram till 3..
Ge mig förslag på saker att göra under de timmarna ?=)
Tänkte hur som helst lägga upp bilder på min facebook nu på tröjan ja köpte, armbandet ja köpte, och på skorna ja köpte =)
Så nu ha rjag inte tid att blogga med =)
AdioS AmigoS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0