Lips of an angel..

Ligger o softar i sängen och klickar runt samtidigt som jag lyssnar på sjukligt bra musik =)
Funderar väl på att hoppa in i duschen nu snart och fräscha upp mig lite =)
Ligger fortfarande i pyjamas o steker, och klockan är ju snart 3 för tusan !
Får se vad helgen har att bjuda på.. Jag vet iallafall att jag ska till Krulls grav imorron o tända ett ljus och så =)<3
Miss u like hell man !
Sen är resten av helgen oplanerad =)
Vet inte ens varför jag bloggar nu, för jag har absolut inget att skriva om ..:P
Eller jo, hjälpte Elin att flytta igår.. och tro mig när jag säger att jag behöver en sjukligt skön massage!
Får fan dra upp till pappsen och bada varmt o skönt bubbelbad med lite massageolja i, så kanske kroppen mjukar upp sig lite :D
Vem vet, jag kanske tillochmed blir vig ?;) haha
Nää, inte så  troligt =)
Nä, nu ska ja dra !
AdioS AmigoS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0