"Ja gör de imorrn.."

haha, det har blivit lite utav mitt motto känns det som :P

Skulle till arbetsförmedlingen idag, men det blev en långpromenad med mamma och så vart det klippning och grejjer :P
Men arbetsförmedlingen står kvar imorgon, för att citera min kära vän Ida Persson ;)

jaja, klippte håret idag också, det var sjuuuuuukt slitet.. så det resulterade i en page typ.. men jag vart nöjd =)

fyFAN btw vad ovant det är med en normalstor bärbar dator .. :P
Har lånat ut min söta 10" dator till min bror.. som säkert är vansinnig för att datorn är för liten.. ;)
och istället har jag fått tillåtelse att låna min andra brors dator när han sover .. :P Sen om dagarna har jag ju mamma o Peters dator ja kan sitta vid ibland.. så mig går det faktiskt ingen större nöd på  =)

Som sagt.., imorgon blir det arbetsförmedlingen, sen blir det Kristinehamn med mamma för o besiktiga bilen, och efter det blir det att åka till ElGiganten i Karlskoga..
Och väl där ska jag springa in och kasta kameran ja köpte där i ansiktet på den som står i kassan, för att sedan spotta han/hon i ansiktet och trampa dom på tårna..

För inte fan är det normalt om man köper en kamera, sätter i batteri, tar ett kort, stänger av kameran..
och nästa gång man ska använda den är batteriena slut !!:O

Och nej, mellan det där första kortet man tog efter att ha satt i fräscha batterier, och andra gången man ska slå på den, så är det ingen som har använt eller ens rört kameran :S

Rätt sinnes...

Aaah, nä, nu blir det att fixa o dona lite innan ja hoppar i säng =)
Natti !

Kommentarer
Postat av: Persson;)

Jaa de skulle ju se lite roligt ut om arbetsförmedlingen plötsligt fick ben och sprangiväg .. det är ju en rätt stor byggnad ^^

2009-10-16 @ 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0