HejHej!

HejHej!
Här sitter jag i sängen en vanlig Söndagskväll med datorn i knät och bloggar... On demand från  min bejb Ida Persson =)  Och vad gör man inte för hennes skull ?;) <3

Jaa, kan ju berätta lite om min helg också..
I Fredags vaknade jag hemma hos Elin.. gick upp, satt lite vid datorn, duschade och så.. Sen gick jag till Stefan.. Väl där drack vi kaffe och hade det lite mysigt bara..
Sen segade vi mest hela dagen, för vi var trötta...:P
Sen lagade Stefan mat åt oss , den gosisen!<3

Hursomhelst så var vi väl där tills kvällen, kollade på idol och så, sen skjutsade hans pappa oss hem till mig, så kollade vi på film och åt lite onyttigheter & mös en massa innan vi somnade..=)
Lördagen bestog av promenad med Ville, god mat och umgänge med min familj.. hade sjukt trevligt=)
Vi var även ute och åkte moppe. HAHA.. Vart ruskigt chokladsugen, men vi orkade inte gå till Kronhallen, så då tog vi min bonusbrorsas moppe och fräste upp till samhället.. Och det var väl också en upplevelse.. var ju inte i förrgår man åkte moppe.. utan det var väl snarare förrförra året om inte för längre tid sen .. haha.
Vilken syn !

Hursomhelst, så kollade vi på massa bra filmer i Lördags med och så =)

Idag vaknade vi ganska sent eftersom vi kollade på film till typ tjugo i fyra imorse..
Vi vaknade väl runt 1 idag tror jag.. Gick upp och drack kaffe och gick sedan ut med Ville och tog massa fina höstbilder=) Vilket vi gjorde i lördags också iofersig. hihi =)

Sen har vi fixat lite "stommar" gjorda av tidningspapper till mamma också, för hon gör kalasfina kransar på beställning av folk som hon fick när hon la upp kransen hon gjorde till våran dörr:P haha.. Lite fräsigt att folk tyckte dom var så fina :D'

Sen var jag nere och tog en cigg med sara medans Stefan stannade kvar hos mig..
Sen när jag kom tillbaks så mös vi en stund innan Stefan åkte hemmåt..
Så nu får jag inte träffa honom förrens på Tisdag :(
För då blir det möte på arbetsförmedlingne i Karlskoga om communicare =)
Sen har ja förhoppningsvis fått pengar då så ska jag o Stefan nerpå stan efter mötet för att köpa ett par grymt snygga vinterskor som jag har spanat in :D hihi..

Nu hade jag väl tänkt att hoppa in i duschen snart, fryser  så förbannat om mina fossingar :(
Efter duschen blir det nog att kolla klart på Hard Candy.. för nu gjorde Ida Persson mig sugen på att se resten av filmen..:P Din skurk !<3  

 

Japp, nu blire som sagt duschen :D

Ha de gött !

 

=)


Kommentarer
Postat av: Persson

Naaaaawww söt du är som bloggar bara för att jag vill de :D Ja men den scenen är så jävla klockren och hon är så grymt iskall :D Skulle viljat se dig på moppen HAHA :D fast jag ska väl inte säga nått har aldrig själv åkt:P

2009-10-18 @ 22:32:58
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0