Fest elle?

Jaaa, ojojoj vad festande det kommer bli här ett tag framöver!
Det börjar nu på Fredag, då ska mammi ha kräftskiva här hemma och jag ska va med.. Så fortsätter vi nog ut sen efter det..
Sen äre lugnt tills den 3:e November(Om inte tidigare) för den 3:e drar morsna o jag iväg på Cinderella över en natt! Adios Amigos säger jag då!
Sen äre lugnt tills dne 7:e November, då äre inflyttningsfest hos Sanna, och sen den 21(?) November blire också alkoholintag..

Och jag som är van vid att ligga hemma och gosa framför en film med min älskling :( <3

jaja, imorgon hoppas jag iallafall på att få pengar, för då ska jag på stan och först o främst skaffa ny kod till min förenklade inloggning på internetbanken.. jobbigt o logga in med dosa hela tiden :(

Sen ska jag bjussa älskling på nån go mat ute också tänkte jag :D Ochså måste jag verkligen köpa mig ett par vinterskor.. fryser fossingarna av mig i mina tygskor :(

Måste styra upp en kaffedejt med min vän Ida Persson också, som hon sa till mig .. Skulle vara mycket trevligt att ta det här någon dag :D

På  Söndag blir det att sjunga i kyrkan också btw.. för de som ville veta. haha ^^,

Nä, nu ska jag nog sova, ligger ju redan nedbäddad o klar =)

NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: Persson

Ojsan fullrulle :D

Ahh varma fossingar är viktigt !! :P

Ahh får fösöka styra upp de me kaffet snart:D

2009-10-24 @ 01:48:35
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0