Blogg igen =)

Det är väl lika bra jag slänger in ett inlägg nu innan Persson säger att jag måste ;) haha..
Får vara händelserna i förväg ibland =)

Min dag har inte bestått av så mycket intressant faktiskt.. Gick upp mycket senare än vad jag hade planerat..:$ hade ställt klockan på 8, men slog inte upp ögonen förrens runt 1 där tror ja :$ Shame on me!

När ja gick upp käkade jag frukost, sen fick ja order av mamma att plocka ut alla mattor i huset o hänga upp dom utomhus..
Så jag gick ut med Ville, och sen hängde jag ut alla mattor..

Sen satte jag på kaffe och när det var klart tog jag en kopp till mig o en till mamma, sen knallade jag ut i trädgården där hon höll på med en krans som hon har fått beställning på.. =)
Jag vart lite sugen och påbörjade en egen krans, vilket jag la ner ganska så fort.. Jag var inte så duktig, om man säger så.. ;)

Sen innan ja visste ordet av var jag inne och dammsög åt mammi.. och ja måste få säga att jag är en riktig baddare på dammsugning.. ohyeah, i´m good!


Sen ut i trädgården  igen o plockade kottar med mamma till kransen och klippte lite mer granris till kransen :D
Efter ett tag kommer Henke ut o ska till träningen i Kga, men han kommer självklart på att han har glömt att fylla på busskortet.. så vi hoppar in i bilen alla 3 så kör vi in honom istället för buss ^^,

Väl hemma blev det en promenad med Ville, sen vart det maaat :D

Nu sitter jag bara här o tänkte hoppa in i duschen här, och innan jag gör det ska jag sätta Wrong Turn 3 på nedladdning, så den har laddat klart tills jag kommer ut ur duschen :D

Sen blire tidigt i säng.. Ska upp vid halv 8 imorrn.. PUH!

jaja.. Då vet ni ;)

AdioS AmigoS!

Kommentarer
Postat av: Persson ;)

Det gick ju bra att gå upp ! :D haha Öj vi måste ha en kaffe dejt nån dag det var länge sen ju :D

2009-10-20 @ 21:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0