You're the air that I breathe...

.....Your the sun when it breaks through the clouds




Är så jävla överflummig just nu..
Jag pratar med Elin och hon har damp, Elin är med sin nya fnissiga pojkvän Jens, och han har också damp...
Alla har damp, och ja ska slå alla på käften :D
Funderar på att starta upplopp, eller ett uppror av något slag..
Ska till communicare imorgon, brevid communicare är det pensionärer som håller till, kanske borde gå in och slå dom på käften, invänta polisen, slå dom också på käften för att sedan ta en rollator från nån av permobil från nån av pensionärerna och åka in till Elin och slå henne på käften..
Därefter ska jag sno en polisbil från poliserna som fortfarande jagar mig, och sen ska jag köra på varenda jävel jag ser..                              Linn Svensson Wanted 10.000 $ Reward! kommer det att stå överallt inom 3 minuter.
För jag har GTA-influensan...
Efter att jag har kört på alla människor pekar jag fingret åt polisen som nu har tagit över min permobil eftersom jag snodde deras polisbil..
Jag kör vidare i min stulna polisbil och helt plötsligt hittar jag en pistol i handsfacket.. Så jag blir plötsligt GTA-influerad igen, hänger halvt tt genom rutan och skjuter på allt jag ser, fast ändå styr jag bilen bättre än någon annan skulle ha gjort..!
Tröttnar på att poliserna jagar mig och knappar in en "fusk-kod" på min mobil så att alla poliser slutar jaga mig, min stulna polisbil har ju såklart blivit lite kvaddad och blodig efter alla människor jag har kört på, så jag knappar in en "fusk-kod" för det med, så blir den som ny igen..
Helt plötsligt får jag dåligt samvete för att jag slagit Elin på käften under min vilda framfart, så jag tar en sväng förbi henne och ska kolla hur hon mår..
Hon mådde bra, men var jättearg för att jag slagit henne på käften.
Glömde säga att på vägen hem  till Elin körde jag på ett X antal människor igen, samt flög flygplan som jag landade på kulans tak, hoppade ner därifrån helt oskadd och fortsatte till Elin under vilt skjutande..
Polisen jagade mig.
Elin slår ihjäl mig med sin nya TREsemme schampoflaska..
Slutet gott allting gott..
Jag ska starta upplopp..
Fast jag ska hålla mig undan Elin, Jens o Elins TREsemme schampo ..
Ja är trött!
Varför ligger du på golvet är du full ?
Näää jag har bara en konversation med tygndkraften...

Kommentarer
Postat av: Persson

Öjj glöm inte att ta pensionärernas cash :D

2009-11-29 @ 23:19:07
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Elin Toutin

HAHAHA! Jävla cp är du :P Haha men då måste du ju hålla dig undan ditt schampoo också du :P HAHA kan ju inte bara vara mitt som är farligt :D <3

2009-11-30 @ 06:55:54
URL: http://ewwliin.blogg.se/
Postat av: Thim

Du är svullen!

2009-11-30 @ 15:42:16
URL: http://thim.bloggplatsen.se
Postat av: Emily

Jag håller med Thim! :D



Ni var duktiga ikväll (igår kväll)!

Vad är Communicare egentligen? Jag har inte fattat det där riktigt.

2009-12-01 @ 01:50:55
URL: http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0