Let´s go home...

Ang get stoned, we can end up making love instead of misery...


Imorron drar vi.. Jag & mammi :)<3
Då blir det Cinderellakryssning för hela slanten :)
Min födelsedagspresent jag fick av mamma.. Fast resan blir ju inte av förrens nu, men ändå ;)
Så nu på kvällskvisten tog vi en varsin Irisch Cofee här.. Mamma, ja o Peter :) Satt fint..
Men imorgon blir det ju desto mer än bara en Irisch Coffee.. Kan tänka mig att det slinker ner en o annan öl,..samt en o annan cider ;)
Vi ska nog trivas.. Oroa er inte :P
Idag har jag haft fullt upp iallafall vill ja lova =)
Först imorse vad jag på Communicare till halv 11(?) typ..
Sen efter det hämtade mormor mig där direkt när det var slut.. Så åkte vi in till Karlskoga och köpte oss en varsin väst till kören.. Fast mormor betalade såklart :D Mormor rockar !<3
Men hon är en livsfarlig förare.. Hon åkte en smula fel i nybyggda rondellen i Kga förut.. Höll på o kissa ner mig av skratt..:P
jaja, väl hemma från Karlskoga så hämtar vi Persson bejb hemma hos henne, och sen kör mormor oss till OK..Där hoppar Persson bejb in o köper cigg innan vi knallar hem till Sara =)<3
Hos Sara bjöds det på kaffe och skitsnack och diverse trevligheter =)
Därefter kom Elin o hämtade mig vid ok typ..
Så åkte vi till Gunnehl o Leif och där drack Elin lite kaffe, för mig fick det räcka med vatten.. hade redan fått i mig en smula för mycket kaffe under dagen.. haha ^^,
Sen plockade vi på oss lite olika städgrejjer och fräste till Ewwliins gamla lägenhet och städade och tog det sista !
Sen åkte vi till hennes nya lägenhet o hängde in kläder i hennes garderober och så.. och jag lovar.. Ser jag en till strumpa som behöver få plats i Elins garderob hemma hos henne, kommer jag sätta mig i ett hörn och gråta blod..
Helvete vad mycket strumpor människan han.. och typ alla var omaka dessutom:P
Höll på o bryta ihop!
Hon är för go den där Ewwliin!<3
Nä, nu ska jag glo lite på en film tänkte jag och vila upp mig riktigt inför morgondagen , för då blire party som bara tusan!
Men innan film nu så ska jag ut med min vovvsi i det hemska vädret så han får kissa lite :D
AdioS AmigoS!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0