Lately i´ve been hard to reach...

..i´ve been too long on my own


Oj, har inte bloggat på ett tag nu märker jag =)
Men i Tisdags när jag och mamma åkte till Åhland så fick min bror låna datorn, för hans har gått bort ;)
Sen när jag kom hem i Onsdags orkade jag inte hämta den, och på Torsdagen behövde jag den inte.. Så jag hämtade den inte förrens i Fredags.. och då var jag med Stefan o Elin så då bloggade jag inte, och igåår var jag på inflyttningsfest.. men NU får det iallafall bli ett inlägg =)
Vi börjar väl med att berätta om Åhlandstrippen, som även var min födelsedagspresent från mamma =)
Klockan kvart i 12 i Tisdags hämtade mormor oss här och körde oss till samhället där bussen skulle gå ifrån..
Sprang o köpte cigg och fixade lite innan vi klev på bussen..
Sen korkade vi upp efter fikastoppet i Arboga..
Och sen var vi i full gång..
När vi kom fram gick vi direktt ill hytten och duschade av oss lite och gjorde oss iordning och drack lite till...
Sen letade vi upp rökrummet och tog oss en cigg innan vi gick till buffén..=)
förjävla god mat där alltså!
Så där satt vi och drack öl och käkade mat för fulla muggar, och hade ruggigt trevligt... blev bjudna på snapps också av Dagobert:P hahaha..
Hursomhelst.. Efter maten gick vi till TaxFreen och köpte p åoss lite smått och gott så vi hade under kvällens gång..
Sen satte vi oss vid ett fönster och kollade ut på skärgården.. Dock såg man ju ingenting nästan, för det var så mörkt vid det laget:P
Vi satt där o drack lite iallafall, sen knallade vi vidare och kollade runt lite på båten och så, sen gick vi till Funclub och köpte oss en varsin vrålgod drink, sen satte vi oss och kollade lite på alla söta pensionärer som buggade ..:P
Men när en annan klubb öppnade drog vi dit och sjöng lite kareoke ;) haha, jävlar vad kul vi hade :D
Träffade även ett par tyskar där som vi satt o snackade med:P
Sen gick vi till cluben där man fick sitta o röka inne på cluben.. och våra nyblivna tyska vänner följde troget med oss. haha..
Väl på den cluben träffade vi ett par sköna glidare från Norrland som vii festade med hela natten o morronen sen..=)
Dagen därpå ska vi nog inte ens snacka om.. fan vad dålig jag var :P Mamma fick servere coca-cola åt mig som frukost på sängen typ ;) haha
jaja.. Kom hem på Onsdagen lagomt slitna .. :P
Sen har jag bara hängt med Elin o Stefan resten av veckan !<3
Fast igår blev det inflyttningsfest hos Sanna och sen statt.. jävligt trevlig kväll faktiskt :D:D
Och nu orkar jag inte skriva mer.. För nu ska jag snart sova, för imorgon blir det communicare =)
AdioS AmigoS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0