i´ve have to block out toughts of you..

..so i don´t loose my head.


Hmm, helgen har varit förjävla intressant måste jag säga :P
I Fredags var jag först hemma med sjukt ont i magen. Sen Ringde Elin bejb o frågade fall ja ville med henne till donken en sväng.. så hon hämtade mig runt halv 10-10.. Då åkte vi till Donken och käkade.. Sen ville ingen av oss hem, så vi åkte mest omkring och kollade på folk, lyssnade på musik och skrattade åt precis allt!=)
Bäst den kvällen var nog iallafall när vi stog vid rödljus och hade polisen bakom oss, så kommer det en bil och kör om snuten, kör om oss, och kör mot rödljus mitt i stan... Goa grabbar... Polisen körde ju rätt självklart ifatt dom och stannade dom.. Sen stog dom där i säkert en tjugo minuter eller något.. KAN ha blivit rätt goa böter har ja en känsla av :P
Lördagen utspelade sig också ihop med min Elin!<3
Då blev det Wickan först, men jävlar vad det sög... Så vi drog till Statt.. och där var det väl inte heller alldeles för kul:P
Men Elin o jag har kul med varandra även om omgivningen suger ;)<3
Idag vaknade jag upp... och drog på partylite party med morsan .. :P
Sen käkade vi hamburgare på kronhallskiosken innan vi drog hem..
När ja kom hem vart det ju ganska intressant. Men det är inget att skriva i bloggen om :P
Nu ska jag snart ut med min jycke och ta en  cigg.. Sen blir det nog en film och sova :)
TISDAG & ONSDAG TAGGAS KRYSSNING MED MORSAN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0