Hate me today...

Hate me tomorrow....


Puh...Gårdagen var inte alls rolig.. Från cirka klockan halv 6-6 på kvällen tills imorse var det en enda stor klump i magen..
Klumpen var där för er..
För din skull Sara, för din skull Alex, för din familjs skull Eve, och självklart, för din skull Eve!
Så jävla tragiskt.. Bara 18 år och blir tagen från alla de som älskade dig så fort, så hastigt, så plötsligt... Så hemskt..
Vila i Frid Eveline Östlund!!!



Idag vaknade jag och såg ett sms från min kära vän Sara !<3 och sms:et gjorde att jag inte alls ville eller orkade gå till Communicare..
Så jag har varit hemma därifrån idag..
Sen när jag hade gått upp så kom mormor hem hit och fikade och så. när hon hade dragit ringde jag till Sara och hörde hur det var med henne och ligan i filipstad.. Och det var ju inte så jävla bra.. kunde jag ju iofersig räknat ut alldeles själv, men ändå :(
Senare käkade jag mat, och efter det hoppade jag på cykeln och drog till Coop där jag mötte upp min kära vän Ida Persson<3 Vi hoppade in på coop och sötis köpte Ballerinakakor som vi skulle ha till kaffet :D
Efter det drog vi upp till sötisPersson och drack kaffe, som kan ha varit det godaste kaffet jag har druckit på mycket, mycket länge.. Det satt fint.. Kakor käkade vi också.. och sjöng med till djungelboken och hade sinnessjuka diskussioner, förvånade ?  nä, inte jag heller =)
därefter kom snuttisSara <3 så stog vi ute och pratade lite och jag fick krama om henne och så, det kändes skönt !
Fyfan vad man uppskattar sina vänner efter en sån här sak..
Vet inte vad jag skulle ta mig till om något liknande hände någon av mina nära vänner...
Usch, hemsk tanke ;(
Sen iallafall tog ja o Sara sällskap ner till Coop, för hon skulle köpa Coca-cola o chips inna hon cyklade hemmåt:P
När jag kom hem hade mamma preciiiiis tagit ur hembakat bröd ur ugnen, såå det slank väl ner en o annan macka.. guu så gött det var =)
Sen efter det har jag bara typ legat och jäst i min säng och klickat runt lite här utan att hitta så värst mycket intressant:P haha..
Har pratat med Elin iallafall, och det blir ju alltid poäng efter poäng när vi snackar och umgås ^^,
Jag bestämde mig för att ha ont i mina knän i en timme framåt, jag råkade klicka upp msn med en fettvalk, och elin nöp sig i rumpan med sin häl..
haha, och häromdagen när vi var på Coop så trodde Elin att hon såg världens största deo, men det visade sig att det var en duschtvål.. Fast det upptäckte vi efter att hon hade rivit ner den i backen så den gick pajj:P hahaha
Och jag rev en tandkrämstub.. Vi rev coop..
Och den där hundpåsen som det stog om hittade vi aldrig. Ledsna i ögat blev vi då :P haha..
Sinnessjukt vad roligt man kan ha över så små saker alltså :D:D
Nä, nu ska jag nog sluta skriva massa onödigt tjafs, kände bara att jag ville uppdatera min blogg, för de få som läser den vill säga ;) haha..
Måste bara sluta detta inlägg med att säga att var så jävla rädd om era vänner, man vet aldrig när dagen är kommen då de aldrig finns mer .. :(
Tänker på Evelines familj, på, alex, på sara & alla evelines nära o kära !<3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så hemskt. =(

2009-11-24 @ 14:09:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0