Fuck you...

...I won´t do what you tell me


Nu var det dags att slänga in ett blogginlägg här kände jag =)
Helgen som var har varit suveränt mysig !
Med blommor, chips, dipp och dricka !
Myyyssspyyyyysss med älskling med andra ord!<3
I Fredags var vi i Örebro, och jag hittade en vrååålsnygg tröja på Tk, som jag vart totalt kär i..
Eller, jag hittade snarare 3 tröjor på tk jag vart helt kär i..:P Men om man inga pengar har får man snällt gå därifrån utan de snygga tröjorna jag hittade ^^,
Dröjde inte länge förrens jag hittade en så jävla döläcker klänning i en annan affär, i marieberg.. fyfan vad den var snygg!
Den kostade dock 500 kronor.. Vilket innebär att med mina enorma summor pengar jag får in i månaden (inte) så skulle jag ha cirka 700 kronor kvar att leva på resten av månaden :(
Jävlar vad jag verkligen hatar att inte ha ett jobb!
Hursomhelst så har mamma och jag bestämt att vi ska åka till Örebro den 25:e när mammi får pengar.. och då ska jag få en av de snygga tröjorna på tk som jag hittade, för att jag är snäll och är hemma och håller ställningarna lite då och då när mamma och Peter ska iväg på diverse tillställningar..
Det händer inte sådär kusligt ofta att de ska iväg, men nu i slutet av månaden ska de iväg på någon fotbollsfest, och då ska jag vara hemma och styra upp lite så alla tonåringar kommer hem nyktra och hela :) haha..
Fyfan.. Hittade 3 saker i Örebro som jag verkligen, VERKLIGEN vill ha..
En skitsnygg pälsmössa, den där klänningen jag skrev om, och åtminstone en av tröjorna på tk..
Fast en av tröjorna på tk ska jag ju som sagt få..
Återstår bara klänningen och mössan jag vill ha.. vilket sammanlagt skulle gå på runt 675 kronor tror jag..
Undra fall man skulle kosta på sig det .. ?
Det innebär att jag skulle få leva väldigt, väldigt fattigt Decembermånaden..
Och jag måste ju köpa julklappar också..
Fan. Ge mig pengar någon :( Ge mig jobb !
Nä, blir bara deppig nu om jag ska fortsätta skriva om allt jag vill ha, och om hur lite pengar jag har.. =(
Ska nog gå och skjuta mig själv nu..
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0