And do you ever lay awake at night...

..And do you ever told yourself don´t cry


Fyfan vad trött jag är ! Det borde nog vara olagligt att vara såhär trött :(
Gick upp imorse, och gick till Communicare.. Var där i ca. 10 minuter som vanligt innan vi fick gå hem..
Så fick jag och Svenne skjuts ner till bruket av Oscar :)
Sen kom jag hem, och var sjukligt trött, så jag la mig och sov i typ 2 timmar.. skönt som fan =)
Sen jag gick upp har jag väl inte gjort speciellt mycket.. Suttit här mest känns det som.. haha..
Fick brev från polisen idag också.. Mitt brottsregister är heeelt fläckfritt =)
Goit de om de vill se det om jag nu får börja som springvikarie =)
De skulle ju höra av sig så fort de hade tid med en intervju.. så vi får se, vi får se =)
Just nu sitter jag  med huvudvärk, det kan kanske bero på att jag gick o la mig och sov när jag hade kommit hem från Communicare.. får väl skylla mig själv...
väntar även på Persson som ska komma hit så ska vi dricka kaffe och äta kakor :D Wohoo !<3
Mamma ska snart börja med maten också, hon ska bara torka golven så ska hon göra Schnitzel , mm !<3
Fan vad gött :D
Nu känner jag att det bara blir massa blaha, blaha när jag skriver..
Jag är typ på dåligt humör, så nu ska jag verkligen sluta skriva !
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Persson :D

WOOHOoOOO Kakor :D

2009-11-17 @ 13:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0