Mitt I Natta!

Här sitter jag hemma i soffan med datorn i knät.. :)

Sitter och pratar med Älskling och Teresia på msn också.. de lyser upp min Lördagskväll som jag tillbringar med en sängliggande, sjuk 10--åring.. :P

Iofersig kan det vara den sötaste och goaste 10-åring som jag någonsing träffat, så det  gör mig ingenting att vara barnvakt åt det lilla livet:)

Min egna lillebror sitter inne på sitt rum och  gör något, spelar eller kollar på film antagligen... så datorn är mitt enda sociala verktyg just ikväll :)

På Måndag eller Tisdag blir det iallafall Liseberg med familjen  + mamma o peters polare :) Ska bli mycket trevligt.  dessutom ha rmin lillebror lovat att vinna en nalle åt mig, en STOOOR nalle på något basketkasts grejj :P
Och jag har lovat att vinna en nalle åt min älskling som inte ska följa med till Liseberg :(

Igår var det alkoholintag med älskling och hans bröder och kompisar :)

Sen kom Elin, så då slapp jag vara ensam tjej längre:P
Så åkte vi till Max och sen åkte vi mest omkring medans grabbarna grus var i replokalen :)

Sen fick min stefansnutt nog och ringde och ville hem :P

Väl hemma var det ett jävla liv på honom när han skulle käka, haha, fyfan vad vi skrattade :D

Han fick verkligen liiiiiiiite för mycket av det goda igår ;)


Näpp, nu ska jag kila ut och röka, sen kanske ta något att äta också:)

Förresten har jag färgat håret mörkbrunt idag också, vart riktigt nöjd :)

Förövrigt hoppas jag vi åker till Liseberg på Tisdag, för då kan ja åka till min älskling imorgon :$

hihi..

Vi säger så så länge:)

AdioS AmigoS!


Kommentarer
Postat av: Persson:)

Vi måste blogga oftare tror jag :D Tack för klubban <3 ;)

2009-07-28 @ 20:36:54
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0