Godkväll!

Ja, här halvsitter jag i sängen med datorn i knät och funderar...
Funderar på om klumpen jag får i magen när jag tänker på att jag ska till jobbet är positiv eller negativ ?
fan vad jobbigt det är... jag trivs ju där, men ändå inte...

Alltså, folket jag jobbar med är ju jättetrevliga, snälla och positiva människor.
Chefen är jättesnäll och stöttande..

MEN, tror inte det är riktigt min grej att ringa och försöka pracka på folk en massa skit, och det är verkligen inte min grej att bli totalt utskälld av folk man ringer till som råkar hata telefonförsäljare...
Dessutom är det ju ingen grundlön på jobbet, utan vi får 500 kronor för varje sälj vi lyckas med.

Okej, det låter väl bra.. men inte om jag säger att det är skit svårt att sälja !!!!

Funderar rätt starkt på att sluta jobba där, men jag vill ju inte göra alla besvikna, för de är ju så glada att jag fått jobb där, men jag känner att det inte kommer funka där, då är det väl bättre att ge sig när jag ändå har 2 veckor på mig att sluta där utan någon uppsägningstid och massa skit ?

jag vet inte, fan vad jobbigt det känns.
Men jag mår ju inget bra där, jag mår skit dåligt rent ut sagt..

Jag har nog faktiskt bestämt mig, nu återstår det bara att förklara för mamma och de på ett bra sätt så att de förstår mig...


Hellre en arbetslös lycklig dotter, än en arbetande olycklig dotter ?

Kommentarer
Postat av: Sara Skoogh

Gumman, om det inte känns rätt så ska du ju inte jobba kvar=/. Tråkigt att det känns som det känns, tyckte ju att det var roligt att du fick jobb=). Puss på dig hjärtat, finns och stöttar dig<3

2009-07-13 @ 01:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0