Wihuu :D

Till helgen kommer min äldsta bror och hans flickvän hit :D
Känns som det var en halv evighet sen jag träffade Thim, iofersig är det ju i Februari, så det är ju ett jävla bra tag sen nu ..:S

Det roliga är att sist de va rhär var Iris med kattungar, och nu kommer dom igen, och hon är med kattungar igen ;)
haha...

Till helgen är det vulkanmarken också, vet fan inte fall jag är så sugen på att gå dit, med tanke på att det ska bli regn :S
Men en sväng blir det väl iallafall, för o kolla läget =)


Annars händer det väl inte sådär otroligt mycket intressant i mitt liv antar jag.
Det rullar på som vanligt :)

Funderar på att kolla på one tree hill snart, och sen sova =)

Fast först ut och röka och gå så min vovve får kissa lite =)

Hejdå!:P

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi träffade ju aldrig dig. :(

2009-08-24 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0