sjuk..

Jävligt kul att jag är typ mest förkyld i hela världen just nu känns det som.
Lagomt roligt känns det faktiskt att hela näsan snorar igen och ögonen rinner så fort jag lägger mig ner...
Inte såååå goigt när jag ska upp klockan 8 imorgon, för mamma & jag ska dra en mor&dotter dag i Örebro imorron, lite shopping, äta ute och så !<3

Idag har ja flängt vill ja lova, det har varit arbetsförmedlingen, tanläkaren, karlskoga, hem, karlskoga, sen kom elin, och efter ett tag kom puiis också..
så satt vi 3 ute på framsidan här hemma och tog en cigg och snacka massa skit =)
Jag njöt av sällskapet iallafall =)

som sagt var jag ju hos tandläkaren idag, och jag lovar.. hon misshandlade min mun fruktansvärt mycket..

Jag som alltid brukar tycka om att gå till tandläkaren, men hon jag hade idag var ju hel vild ju..

Knepig dam det där... =)


Och som några utav er vet så gjorde snön så att Villes ena sporre gick sönder i vintras, vilket resulterade i en veterinärkostnad på 700..
Och försäkringen täcker ju inte sånt som ligger under 1500 tror jag det är...

Så idag var jag till djuraffären i karlskoga och köpte ett par skor åt Ville som täcker hans små söta sporrar, och så köpte jag en vinterjacka okcså =)

jaja, nu ska jag sova =)

AdioS AmigoS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0