God kväll världen!

Eller ja, Världen och världen kan jag väl inte säga godnatt till, för jag antar att det är väl typ 3 personer som läser min blogg?

Hursomhelst.
Var ett litet tag sen jag uppdaterade iallafall ser jag.
Sist bloggade jag om att jag satt barnvakt åt en sjuk 10-åring och att jag hade färgat håret mörkbrunt.
Nåväl, nu är 10-åringen frisk och jag har utväxt!

haha, nejdå, jag skojjade bara... iallafall om att jag har utväxt, för det har jag inte.. men 10-åringen är frisk iallafall =)

Idag har jag inte gjort värst mycket, jag har åkt hem från stugan iallafall, gjort en paj med min mamma, varit med mamma och skjutsat min bror o hans kompis till en annan kompis, och sen åkte vi på lite sightseeing i Degerfors:P haha..
som om jag inte har bott här i 18 år, men vi hade kul, riktigt kul =)

Imorgon ska jag med min bästaste vän Elin och göra ultraljud, det ska bli så spännande !:$<3
Efter det ska jag nog med Paulina med blommor till Malin... Må hon vila i frid =(<3


Och på Fredag blir det kräftskiva hos mormor och morfar,  och sedan ska jag fiska hela helgen med min nälskling tror ja han sa :$<3

Men nog om framtiden och dåtiden.
NU ska jag iallafall göra mig en macka, ett glas oboý och kolla på one tree hill:D

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Thim

One tree hill suger bara så du vet..=)

Tänkte bara om du ville ha länken till min nya blogg.



Ses nästa helg..=)

2009-08-14 @ 12:32:37
URL: http://www.thim.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0