Cancer..

Var nyss inne på aftonbladet och kollade runt lite.
eller ja, anledningen till att jag var inne var att jag ville läsa om det verkligen var sant att de stängt ner ThePirateBay & Tankafettt osv..
Och det hade de ju mycket riktigt.
Tur att jag har några bra rullar att kolla på utan att behöva använda de där jävla sidorna =)

Då iallafall får jag syn på en rubrik som jag fastnade för, men inte på ett bra sätt, nä, på ett dåligt.
Det stog "Stjärnarn har cancer"

Ah, då läste jag lite, och jag vart så förbannad.
För om en kändis får cancer är det vääärsta stora grejen och stjärnan i fråga ber folk om hjälp!? Rik så den har råd med hemsjukvård, mediciner, operationer och grejjer.

Men anta att jag skulle få cancer och skriva in till aftonbladet "Linn Svensson, 18 år i Degerfors har cancer"
det skulle de ju fan inte ens publicera, och hur fel är inte det ??

Anta att fallet var så.
VEM är det som skulle behöva hjälp med pengar för att få en livsviktig operation?

Linn Svensson, 19 år från Degerfors.
ELLER
En schlagerstjärna som alla vet vem det är ?

Jovisst fan vore det jag som behövde pengar ifårn folk för att få råd med en operation, inte skulle en jävla kändis behöva pengarna ?

SKRIV OM NÅGOT VETTIGT AFTONLBADET, tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0