I´m Back!

Ja, för er som bryr er!

I´m Back!

Vet egentligen inte varför jag ens börjar blogga igen med tanke på att inte en skäl verkade bry sig sist jag bloggade seriöst!

Men jag gör väl ett försök till, och kanske ska försöka uppdatera den lite mer än jag gjorde förr.

Så, förut när jag satt och kollade på Running Scared, som förövrigt är en riktig kaka till rulle, så funderade jag på varför man blir så känslig, ja, nästan gråtmild framimot kvällningen.
Kom inte fram till någon speciellt svar, men så äre iallafall.

Jag vet inte, det känns som om det blir ett jävligt lamt första blogginlägg efter cirka ett års uppehåll, men det är nog så det får bli.

Nu ska jag röka och dricka kaffe!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ida

JAAAAYYYY SVENSSON IS BACK :D

2008-11-20 @ 00:13:16
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Emma

åååhjo, jag bryr mig ! ;D Speciellt eftersom jag själv bloggar en 2-3 ggr om dan och läser alla andras bloggar flera ggr om dan så nu är det bara att ligga i för nu när jag väl hittat din blogg kommer den besökas flitigt ;)

2008-11-20 @ 01:48:15
URL: http://emsxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0