God Eftermiddag!


God Eftermiddag gott folk!

Här sitter jag och funderar på vad jag egentligen ska skriva?

Skulle ju kunna börja med att jag bara satte mig vid datorn som ett tidsfördriv tills One Tree Hill börjar, vilket förövrigt är en förjävla bra serie, om jag får säga det själv!

Ja,, då så, min helg har varit lugn, i Fredags var Hansen här och vi bakade lussebullar, som vart goda , tro´t eller ej.
Sen i Lördags låg jag & Stefan på soffan och kollade på tv hela kvällen,
För han har gått och blivit sjuk, han har typ en värre form av halsböld.

Och han har dessutom gått och smittat mig med feber, så idag har det varit lugnt.

Ska dock ta en långpromenad med Ville nu efter OTH för att sedan gå in och duscha honom med shampo & balsam & sedan ska jag borsta igenom byrackan ordentligt, då menar jag verkligen ordentligt .

Japp, nästa helg blir det väl inte heller speciellt mycket drag.
Barnvakt i Degerfors hela lördagen.
men men, cash är ju cash ;)

Nu ska jag kolla på OTH, så nu får ni "tyvärr" inte läsa mer i min underbara blogg för dagen.

Vi säger så då!

AdioS AmigoS !

/Linnzop =)

Kommentarer
Postat av: Persson;)

är du sjuk igen :O!?

Fungerar din telefon igen föresten :P?

Kyss på dig ;)

2008-11-24 @ 17:23:42
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0