Sommar!!!!!!

I just love the summer.
Har alldeles nyss kommit hem från en långpromenad med mamma & Ville Vovven, och damnit vad skönt väder det är ute!

Klockan 8 tittade mamma på mobilen, och då var det fortfarande typ strålande sol ute!
Och fyfan vad glad man känner sig i kroppen!
HEEELT insane!

Jaja, idag har jag förövrigt varit på praktiken som jag gör i klass 6 på Parkskolan..
Det har vart nice som fan, förutom att jag skällde ut en av ungarna idag för han var jobbig som ett as, men smällar man får ta när man lärar-praktiserar, eller vad man nu säger, haha.

Efter praktiken knallade jag & brorsan hem (min lillebror Henke går nämligen i dne klassen) och uppvaktade morsan lite som faktiskt fyller 43 år idag.

Hmm, jaja, senare ska jag in till älskling eller rättare sagt, tio över tio ska jag ta bussen in till Karlskoga, och sen knalla iväg till älsklings jobb, sitta där i en halvtimme tills han slutar, sen ska vi hem till honom & mysa sönder .. och jag giller´t...!<3

Jaja, nu ska jag hjälpa morsan att kopiera henne skontakter till mobilen, så hon kan byta sim-kort!

Adios!
/Linnzop


Älskar dig Stefan, du är vackrast, finast, snyggast & bästast !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0