Vänner?

Idag hade jag värsta planerna för att skriva ett djupt jävla inlägg..
Just om vänner.

Men vi får se vad det blir.
Jag låter fingrarna smeka tangenterna så får vi se vad som föds ur bokstäverna helt enkelt.

Vad är en vän egentligen?

Hur vet man att en person är ens vän?

Måste man vara med en person varje dag och det betyder att det är ens vän? Nej.
Måste man prata med en person antingne IRL eller i telefonen varje dag och det betyder att det är ens vän? Nej.

Men vad är då en vän?


En vän enligt mig,...
Jag kräver inte så mycket av en vän.
Det jag kollar efter i en vän, är hur kul jag har tillsammans med den personen, om jag kan lita på den personen, att den personen vill träffa mig lite då och då.
Misssuppfatta mig inte nu, det är klart man vill träffa sina vänner så ofta som det bara går.
Men skolan finns, familjen, finns, andra vänner/pojk-flick vänner finns.

Jaja, nu har jag faktiskt bara EN kvalité kvar att dela med mig av, om hur jag tycker en äkta vän ska vara.

En äkta vän, ska kunna ge och ta goda råd.   Utan att bli sur.



Jag har tur, jag har sådana vänner.
Sådana vänner är det inte alla som har.

Marie-Louise Johansson är en sådan vän, och det ska hon ha ett stort tack för! <3

Jag hade en till sådan vän, Trodde jag. Men naiva jag trodde fel som vanligt.</3



Men vet ni ?
Jag klarar mig utmärkt iallafall!
Vad har jag inte ?

Jag har :
Min familj, mina kompisar, min käraste vän M-L, min underbara pojkvän & mina älskade djur!

Jag klarar mig ska ni se, jaaag klarar mig!


Nu ska jag ringa till skolan!
Hejdåå
/
Linn


Jag älskar dig Steeefaaan!<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Bättre att ha få äkta vänner en många oäkta vänner :)
Som många skyter om att de har så många vänner.. men hur många av dom är igäntligen äkta ?? :)
Jag har värkligen inte många vänner men de jag har är äkta in i hela själen.. de andra klarar jag mig så bra utan.. :)

Puss // Empeluttan :)

2008-03-20 @ 13:23:00
Postat av: Carolina

"jag låter fingrarna smeka tangenterna så får vi se vad som föds ur bokstäverna" ;) Poeten Linn, poeten Linn!

2008-04-01 @ 20:44:06
URL: http://carolina-.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0